Slovo dalo slovo a ja som v škôlke nášho mladšieho deťúcha prisľúbila rezerváciu i následné zakúpenie detského plastového domčeka v tesku. Samozrejme ráno ma naša slečna budila s tým, že padáme kupovať mladému sľúbené, kým je ráno a nevypredajú akciové tovary.
Sadla som úplne neprezieravo do nášho tátoša, mladá vhupsla za mňa a prchali sme.
Prekvapenie č. 1 bolo, keď mi došlo, že balenie plastového domu sa mi nezmestí do nákupného koša .
Z toho vyplývalo prekvapenie č. 2 - veď som si chcela nakúpiť - ale domček som už prácne stiahla z kopy na ktorej ležal... Neva, nechala som ho opretý, prchali sme nakúpiť a potom som obrkrabicu slušne odtlačila ku pokladniam. Dobehla ma predavačka a vyčítavo mi oznámila, že im poškodím dlažbu. Slušne som sa ospravedlnila a hneď som sa teda spýtala, či mi nemôže poradiť, kde nájdem iný typ nákupných vozíkov, alebo teda či by nebola taká láskavá a nepomohla mi odtransportovať tú krabicu ku kase. Zvrtla sa a nebolo jej, čo chápem, bo keby mala transportovať 10 x denne s každým, čo si zmyslí - no, to je jedno...
Podobný postoj zaujal i ujo SBSkár, oki, tiež tam je pre niečo iné, ako bláznivej ženskej pomáhať transportovať krabicu.
Keď sme sa s krabicou dopravili von, slečna zostala strážiť a ja som odbehla pre auto. Samozrejme, že som zistila, že krabica je väčšia ako všetky otvory mojej fabie . Pomyslela som si - konečná. Budem to ťahať domov pešo :D. Ujo SBSkár mal jediný problém - nemôžem tam parkovať, je to len pre naloženie tovaru - reku oki - veď sa snažím naložiť. Pár ľudí sa zastavilo, keď som požiadala o pomoc pri nakladaní - všetci mali naponáhlo, či také a také bolesti .
A v tom som zažila prekvapenie č. 3. Také hrejivé Vyhukol na mňa ujo. Áno, pri mojom veku si dovolím povedať, že ujo, lebo mal úctyhodný vek. Vytiahol z vrecka kľúče, bez slova prerezal krabicu - vytiahol a natrepal mi obsah krabice do auta, poskladal krabicu, tu tam vtlačil tiež, pohladil ma po ramene a ako starý otec mi povedal - bežte.... Baby, zostala som vybitá, zaslzená, prekvapená, s neuveriteľným teplom na duši...
Komentáre
loulou
1. marec 2014 - 13:18
Trvalý odkaz
Ujo bol milý. Paradoxne ani
Ujo bol milý. Paradoxne ani nebol zamestnancom Tesca. Katka na Tvojom mieste by som napísala na centrálu a popísala im celú situáciu, lebo 1. predávajú vec, ktorá je väčšia ako ich vozíky a sprdnú Ťa za to, že to chceš kúpiť a spraviť im tržbu, 2. neochotný sbskách ešte ok, on tam má strážiť, aj keď si evidentne prečítal iba časť A jeho pracovnej náplne, časť B s prívetivosťou bola asi na druhej strane a on si neotočil papier.
A predavačka, ktorá bez slova zdrhne, tak to je nonsens.
Fakt to napíš na vedenie, lebo ak všetci budeme iba ticho, tak vedenie reťazcov bude spokojné, ako dobre majú vycvičený personál a nič sa nezmení.
Ty si zákazník a máš sa tak cítiť, a nie prísť domov ako zbitý pes za to, že si u nich chcela minúť svoje peniaze. Oni pracujú v službách, aj Slovensko by to už malo pochopiť. Teraz druhú stránku s množstvom ich práce a výškou platov nebudem rozoberať, ale v podstate jedno s druhým súvisí. Pokiaľ vo vedení nepochopia, že musia niečo robiť s ochotou ich zamestnancov, stále budú mať rovnaké platy a rovnaké počty ľudí.
georgina
1. marec 2014 - 13:41
Trvalý odkaz
Katka, koniec dobrý, všetko
Katka, koniec dobrý, všetko dobré
Ale napíš do toho Tesca, Loulou dobre píše. Kým budeme ako zákazníci ticho, veci sa k lepšiemu nepohnú.
val
1. marec 2014 - 16:03
Trvalý odkaz
Napis veru napis lebo to nase
Napis veru napis lebo to nase typicke sklopit usi z byt ticho ma tiez riadne vytaca. Ja si za svojim stojim vzdy, moj mm sice nie je nadseny ked je so mnou ale co uz, som taka. Mna vytaca to ze im nesedia ceny na tovare a v pokladni
katka0202
1. marec 2014 - 17:21
Trvalý odkaz
chcela som napisat, ale
chcela som napisat, ale preslo ma to.
paradoxne - tiez pracujem v sluzbach, plat smiesny, pracovna doba - no, da sa... praca ma bavi ale nie to som chcela.
beriem, ze predavacka zdrhla - ako som spomenula, keby mala pomahat 10 po sebe takto nakupujucim - ako ja dnes - mala by dost, ale na druhej strane, kto mi ma pomoct, ked nie predavac, vsakze?
SBSkar - nie je zamestnancom tesca - je to externa firma - slo o pristup... tam niekde som narazila na znaky ludskej hluposti - i ked cely ranny zazitok bol hlavne o tej mojej - ze mi nedoplo pozriet v letaku rozmery domca a potom len tak letmo pozriet na rozmery malej fabie
ale keby ste videli tie rozziarene oci nasho drobca, keby ste poculi, ked bez dychu sepkal "domceeeeeeeeeeeeek" a s laskou v ockach prezeral komponenty, ved nie je zmontovany...
od rana ho chodi do spalne pozerat a rozprava, ako sa v nom budu hrat
a cudzi ujo? skutocne mi spravil den, dokazal mi, ze nie som jediny "blbec" v okoli, ktory kde moze, pomoze
a mozno veru do tesca napisem, dakovny mail za ochotu suvisiacu s vytazenim a naslednym ohodnotenim pracovnikov a samozrejme im podakujem za moznost "odvozu" nadrozmerneho tovaru cez ich predajnu ku pokladniam a na parkovisko
chcela som dat ten dom na nakupny vozik "nalezato", ale to by som cez dvere nevysla - lebo ved otvorene jedny - i tie nie uplne no proste - u nas je to tak - je kruty alibizmus
loulou
1. marec 2014 - 19:30
Trvalý odkaz
Katka určite im napíš. Vôbec
Katka určite im napíš. Vôbec do toho nemusíš vnášať emócie, neber to ako vyliatie si zlosti, alebo ako bonzovanie, jednoducho reportuj situáciu. Tiež pracujem v službách, v pozícii vedenia a môžem Ti zodpovedne povedať, že si vážime každú jednu takúto informáciu - lebo nám hovorí o skutočnom stave nami poskytovaných služieb. Vedenie často totiž nemá šancu zistiť, ako to je v ich prevádzke naozaj, nemôže tam byť 24/7. Potešia nás pozitívne ohlasy, to je jasné, ale oveľa väčšiu pozornosť venujeme tým negatívnym. Lebo keď sa o tom nedozvieme, tak nič nemôžeme riešiť. Ber to tak, že im pomáhaš zlepšovať ich služby. No a už je na vedení reťazca, akú politiku razí - či Tvoju sťažnosť rovno vymažú a ani sa ňou nebudú zaoberať, alebo im naozaj ide o kvalitné služby a pozrú sa na problém bližšie.
loulou
1. marec 2014 - 19:31
Trvalý odkaz
Jo a keď budeš písať, tak
Jo a keď budeš písať, tak napíš presný dátum aj prevádzku, nech sa na to vedia pozrieť.
katka0202
2. marec 2014 - 16:35
Trvalý odkaz
dakujem, napisem potom podam
dakujem, napisem potom podam report
emocie vnasat nebudem - nemam preco. popisem situaciu vecne - emocie vyprchali, manzel sa zasmial, ze mozno sa najde videjko na FB, ci youtube s nazvom ako mala tetka velku krabicu do maleho auta narvat chcela, ci "zenska logika"
z emocii zostala ta prudko pozitivna z reakcie cudzieho okoliduceho, ktory poradil i pomohol a vsetko prebili radostne ocka nasho drobca
lydusha
9. marec 2014 - 12:37
Trvalý odkaz
joooj mne sa zda, ze tesco je
joooj mne sa zda, ze tesco je fenomen sam o sebe:-) SBSkari kapitola na samostatne pojednavanie a personal? Kohokolvek sa cokolvek spytam, nikto nic nevie, nie je z toho oddelenia, netusi, on iba doklada a podobne Verim, ze za tie prachy asi velku motivaciu nemaju, no ked uz sa dali na boj, tak by mali bojovat s usmevom na perach a minimalne s ochotou pomoct...
Hehe a najst akciovy tovar....gratulujem, ze si ho vobec kupila
My sme takto s kolegom kupovali v Metre zahradny nabytok, tiez bol v demonte v ooobrovskej krabici. Dvaja dospeli, tak to bolo fajn. A tito aspon maju voziky na prepravu velkych kusov. Problem nastal, ked sme to chceli narvat do auta:-) Kolega sa do poslednej chvile hadal, ze to vojde, ja som bola blba, lebo neviem poriadne zamakat a nie ze otvor v aute je malyyyyy...:-D nakoniec sme sedeli na krabici, pred metrom na parkovisku, a rehulali sa ako sisiny co dalej... nas zachranil taxi...prisiel, nalozil, odviezol a bolo.